Беспалюк, Х. М.Базарко, С. В.2020-03-062020-03-062017-05-182017-05-18Беспалюк Х. М. Особливості мерчандайзингу в умовах впровадження концепції категорійного менеджменту в роздрібній торгівлі / Х. М. Беспалюк, С. В. Базарко // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 18–19 травня 2017 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — С. 122–124. — (Комплексне забезпечення економічного розвитку підприємств).978-966-941-055-9https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47081122-124ukОсобливості мерчандайзингу в умовах впровадження концепції категорійного менеджменту в роздрібній торгівліArticle3Bespaliuk Kh. M. Osoblyvosti merchandaizynhu v umovakh vprovadzhennia kontseptsii katehoriinoho menedzhmentu v rozdribnii torhivli / Kh. M. Bespaliuk, S. V. Bazarko // Ekonomichnyi rozvytok derzhavy, rehioniv i pidpryiemstv: problemy ta perspektyvy : materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh uchenykh, 18–19 travnia 2017 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — P. 122–124. — (Kompleksne zabezpechennia ekonomichnoho rozvytku pidpryiemstv).