Шестакевич, Т.2015-02-262015-02-262014Шестакевич Т. Інформаційно-технологічний супровід освітніх процесів для осіб з особливими потребами / Т. Шестакевич // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2014. – № 783 : Інформаційні системи та мережі. – С. 251–261. – Бібліографія: 21 назва.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26391аналізовано рівень забезпеченості інформаційно-технологічною підтримкою етапів освітнього процесу цієї категорії осіб. Запропоновано модель інформаційно-технологічного супроводу освітнього процесу для осіб з особливими потребами. The article deals with the specifics of the educational process for individuals with special needs. The IT support level of phases of the educational process for this category of persons was analyzed. The specificity of inclusive learning was considered. A model of IT support of the educational process for individuals with special needs was proposed.uaінформаційно-технологічний супровідосвітній процес для осіб з особливими потребамиособливі освітні потребиінклюзивна освітаіндивідуальний навчальний планinformation and technological supporteducational process for individuals with disabilitiesspecial educational needsinclusive educationindividual curriculumІнформаційно-технологічний супровід освітніх процесів для осіб з особливими потребамиArticle