Хмелєцкі, M.2015-01-142015-01-142012Хмелєцкі M. Маркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогів / M. Хмелєцкі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 537–543. – Bibliography: 16 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25883Протягом кількох останніх років соціальні медіа змінили спосіб здійснення маркетинг. Ціллю статті є представити відношення польських студентів до блогів. Ця стаття представляє результати дослідження, проведеного в місті Лодзь в Польщі. Over the last couple of years social media have transformed the way in which marketing is carried out. The aim of this article is to present attitudes of Polish students towards blogs. This article presents research findings results carried out in Lodz in Poland.enблогисоціальні медіамаркетингblogssocial mediamarketingМаркетинг соціальних медіа в Польщі – ставлення студентів до блогівSocial media marketing in Poland – students’ attitudes towards blogsArticle