Берко, А.Висоцька, В. А.Михайлов, О.2011-04-112011-04-112010Берко А. Інтелектуальна система прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань / А. Берко, В. Висоцька, О. Михайлов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 672 : Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – С. 7-17. – Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/8351Швидкий темп росту глобальних мереж та електронної контент-комерції сприяють спрощенню процесу публікації та модерації статей, у результаті чого запропоновано інтелектуальну систему прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань. The fast growth of global networking and online content-commerce simplified process of publishing and moderation of articles. As a result Marketing Intellectual System for Onlin Publishing was proposed.uaконтентінтелектуальнасистемаIntellectualSystemPublishingglobalMarketingкомерціїпублікаціїІнтелектуальна система прийняття маркетингових рішень з поширення електронних виданьArticle