Вітів, ОксанаХимиця, Наталія2023-04-252023-04-252019-05-162019-05-16Вітів О. Особливості дизайн-проектування друкованої реклами підприємства / Оксана Вітів, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 230–231. — (Соціальні комунікації).978-966-941-333-8https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58112The basic rules of development of high-quality printed advertising of the enterprise and the requirements for its design are analyzed.230-231ukрекламна кампаніядрукована рекламаінформаціядокументдизайн-проектуванняпідприємствоОсобливості дизайн-проектування друкованої реклами підприємстваConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20192Vitiv O. Osoblyvosti dyzain-proektuvannia drukovanoi reklamy pidpryiemstva / Oksana Vitiv, Nataliia Khymytsia // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. — P. 230–231. — (Sotsialni komunikatsii).