Zawada, М.2014-02-262014-02-262013Zawada М. Marketing activities on the energy market in the european union / М. Zawada // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 66–73. – Bibliography: 10 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23665The article presents basic information concerning activities of the energy sector in the European Union, characteristics of the energy markets, characteristics of the energy enterprises elements environment. The author presents basic instruments and marketing activities of energy enterprises as well as issues concerning developing marketing strategy of the enterprise functioning on the energy market. Представлена основна інформація про діяльність енергетичного сектору у країнах Європейського Союзу, особливості енергетичних ринків, характеристика елементів енергетичного середовища підприємств. Наведено основні інструменти та маркетингові заходи енергетичних підприємств, а також питання, що стосуються розроблення маркетингової стратегії функціонування підприємства на енергетичному ринку.enenergy marketmarketing activitiesEuropean Unionенергетичний ринокмаркетингові заходиЄвропейський СоюзMarketing activities on the energy market in the european unionМаркетингові заходи на енергетичному ринку в Європейському СоюзіArticle