Морозов, В. О.Лянце, Е. В.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Морозов В. О. Обробка маркетингової інформації в нейромережах / В. О. Морозов, Е. В. Лянце // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 144–147. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55443Розглянуто принципи моделювання маркетингових ситуацій з використанням нейронних мереж та напрямки побудови імітаційних моделей ринку. Наведено приклади та результати дослідження умовного ринку з розв’язанням задачі кластеризаціі.The principles of simulation of marketing situations with usage of neural networks and direction of construction of simulation models of the market are reviewed. The examples and research results of the conditional market with the solution of a problem of clusterization are adduced.144-147ukОбробка маркетингової інформації в нейромережахArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Морозов В. О., Лянце Е. В., 20054339.138Morozov V. O. Obrobka marketynhovoi informatsii v neiromerezhakh / V. O. Morozov, E. V. Liantse // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 144–147. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).