Szajt, М.2014-03-112014-03-112013Szajt М. Determinants of development of the market for bio-products among young polish consumers / М. Szajt // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 246–251. – Bibliography: 10 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23883Presented studies identify ways and directions of changes in the organization of production and sales for bio-products market. Previous author's studies have indicated the high sensitivity of 20-25 age group to the specified assortment. The results should enable the identification of the main determinants of development of the market for bio-based products. Досліджено шляхи і напрями визначення змін в організації виробництва і збуту для ринку біопродуктів. Показано високу чутливість 20–25-вікової групи для визначеного асортименту продуктів. Результати повинні забезпечити можливість для виявлення основних чинників, що визначають розвиток ринку біопродуктів.enbio-productsecological foodsgrowth barrierбіопродуктиекологічні продукти харчуваннябар’єр зростанняDeterminants of development of the market for bio-products among young polish consumersЧинники розвитку ринку біопродуктів для молодих польських споживачівArticle