Антоник, Ольга2023-04-252023-04-252020-05-212020-05-21Антоник О. Книга як комунікаційний інструмент: потенціал читацьких можливостей / Ольга Антоник // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 148–149. — (Соціальні комунікації).978-966-941-464-9https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58422Conceptual bases of the book interpretation as a social-communicative phenomenon and a publishing product have been given. The point concerns the interrelation of the edition culture and culture of reading; it’s about evolution of book edition communicative potential as unity of the content, art-image and printing implementation.148-149ukкнигачитачкультура виданнякомунікаційний каналсуб’єкт комунікаціїКнига як комунікаційний інструмент: потенціал читацьких можливостейConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20202Antonik O. Knyha yak komunikatsiinyi instrument: potentsial chytatskykh mozhlyvostei / Olha Antonik // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — P. 148–149. — (Sotsialni komunikatsii).