Шмакова, ОльгаФедушко, Соломія2016-06-162016-06-162016Шмакова О. PR-технології як ефективний інструмент популяризації театру у соціальних мережах / Ольга Шмакова, Соломія Федушко // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 100–101. – Бібліографія: 12 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33323In this paper the effective method of approach of applying PR-technologies in theatre popularization by means of social networks is considered.uaрекламна кампаніятеатрPR-технологіїсоціальні мережіFacebookІнтернетPR-технології як ефективний інструмент популяризації театру у соціальних мережахArticle