Кіндрацька, Г. І.Кулиняк, Ю. І.Загородній, А. Г.2014-02-122014-02-122013Кіндрацька Г. І. Аналітичне забезпечення формування конкурентної стратегії організації / Г. І. Кіндрацька, Ю. І. Кулиняк, А. Г. Загородній // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 754 : Проблеми економіки та управління. – С. 106–114. – Бібліографія: 20 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23409Досліджено сучасні методичні підходи до аналізу потенціалів ринку та організації, проведено їх узагальнення та побудовано модель комплексного аналізу привабливості ринку і конкурентоспроможності організації, яка підпорядкована конкурентній стратегії організації і адаптована до вітчизняного економічного простору. The paper investigates the existing methodological approaches to the analysis and organization of market potential, conducted their synthesis, and designed complex analysis model of market attractiveness and competitiveness of the organization, which adapted to local economic area, and it is the subject to the competitive strategy.uaаналіз середовища організаціїпотенціал ринкупотенціал організаціїстратегічна зона господарюваннясамостійний господарський підрозділконкурентна стратегіяenvironmental analysis of the potential marketpotential and strategic management areaindependent business unit competitive strategyАналітичне забезпечення формування конкурентної стратегії організаціїAnalytical support of competitive strategy of the organizationArticle