Подольчак, Н. Ю.Гаврилюк, В. Я.2015-01-142015-01-142012Подольчак Н. Ю. Маркетингові підходи в ціноутворенні освітніх послуг та оцінюванні ефективності діяльності вищих навчальних закладів / Н. Ю. Подольчак, В. Я. Гаврилюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 242–248. – Бібліографія: 5 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25864Запропоновано метод встановлення ціни на освітні послуги, використовуючи інструментарій поєднувального аналізу, а саме модифікований підхід Ван Вестендорпа. За допомогою методу трьох точок отримано криву зростання (логарифмічну криву), а також запропоновано стратегічні альтернативи ціноутворення. Автори розробили послідовність вибору стратегії розвитку ВНЗ, враховуючи отримані криві розподілу щодо вартості навчання. The paper proposes a method for setting the price of educational services, using tools conjoint analysis, namely a modified approach Van Westendorp. With the help of three points it was obtained growth curve, namely the logarithmic curve, and suggested strategic alternatives pricing. The authors have developed a sequence selection strategy of universities, including the distribution curves obtained on tuition.uaціноутворення освітніх послугвищі навчальні закладиефективність діяльностіpricing of educational serviceshigher educationinstitutionsefficiency of activityМаркетингові підходи в ціноутворенні освітніх послуг та оцінюванні ефективності діяльності вищих навчальних закладівMarketing approaches in pricing of educational services and assessing the effectiveness of higher education institutionsArticle