Корсак, В. І.2014-02-072014-02-072012Корсак В. І. Вплив потреб споживачів як визначального чинника вибору формату роздрібного торгового закладу на прикладі Західного регіону України / В. І. Корсак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 748 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 167–175. – Бібліографія: 12 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23235Досліджено структуру потреб споживачів роздрібних торгових закладів. Виявлено домінуючі потреби, які характерні для міського населення Західної України. Досліджено взаємозв’язок ментальних особливостей покупців та форматів роздрібних торгових закладів, яким вони надають перевагу. The structure of consumers’ needs of retail establishments is researched. It was identified the dominant needs that are specific to the urban population of western Ukraine. The relationship of buyers’ mental characteristic and retail establishments’ format, which they prefer was investigated.uaроздрібна торгівляформат торгового закладупотреби споживачіврегіональний підхідretailretail establishment formatconsumer needsa regional approachВплив потреб споживачів як визначального чинника вибору формату роздрібного торгового закладу на прикладі Західного регіону УкраїниThe influence of consumers needs as a determining factor of choosing the format of retail trade establishments, on the example of western UkraineArticle