Подольчак, Н. Ю.Шуляр, Р. В.Мирончук, Т. В.2020-11-272020-11-272006-01-312006-01-31Подольчак Н. Ю. Маркетингові підходи в ціноутворенні освітніх послуг (на прикладі Інституту комп’ютерних технологій, автоматики та метрології Національного університету “Львівська політехніка”) / Н. Ю. Подольчак, Р. В. Шуляр, Т. В. Мирончук // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 280–288. — (Логістичне та маркетингове управління).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55363Розглянуто існуючі підходи до ціноутворення освітніх послуг. Оцінено основні переваги та недоліки їх використання. Визначено оптимальну, мінімальну та максимальну вартість навчання з точки зору споживача в Інституті комп’ютерних технологій, автоматики та метрології Національного університету “Львівська політехніка” із використанням маркетингового підходу. Зроблено висновки щодо основних напрямів покращання умов навчання в Національному університеті “Львівська політехніка”.It was considered approaches in pricing of educational services. Main advantages and disadvantages of them are evaluated. From the point of view of consumer it was found out the optimal, maximal and minimal value of educational services in Institute of computer technologies, automation and metrology of Lviv National Polytechnic University. Main ways of Lviv National Polytechnic University educational condition improvement are shown in the article.280-288ukМаркетингові підходи в ціноутворенні освітніх послуг (на прикладі Інституту комп’ютерних технологій, автоматики та метрології Національного університету “Львівська політехніка”)Article© Національний університет “Львівська політехніка”, 2006© Подольчак Н. Ю., Шуляр Р. В., Мирончик Т. В., 20069378.003Podolchak N. Iu. Marketynhovi pidkhody v tsinoutvorenni osvitnikh posluh (na prykladi Instytutu kompiuternykh tekhnolohii, avtomatyky ta metrolohii Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika") / N. Iu. Podolchak, R. V. Shuliar, T. V. Mironchuk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 280–288. — (Lohistychne ta marketynhove upravlinnia).