Бартосевич, РостиславМорушко, Олександр2023-04-252023-04-252019-05-162019-05-16Бартосевич Р. Формування маркетингової стратегії закладу вищої освіти: структура процесу / Ростислав Бартосевич, Олександр Морушко // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 246–247. — (Соціальні комунікації).978-966-941-333-8https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58121In the paper the theoretical aspects of the formation of marketing strategies of higher education institutions and the structure of this process are considered.246-247ukмаркетингзаклад вищої освітиsocial networkкомунікаціямолодьмережаФормування маркетингової стратегії закладу вищої освіти: структура процесуConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20192Bartosevich R. Formuvannia marketynhovoi stratehii zakladu vyshchoi osvity: struktura protsesu / Rostislav Bartosevich, Oleksandr Morushko // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. — P. 246–247. — (Sotsialni komunikatsii).