Герасимчук, В. Г.2017-03-222017-03-222001Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика спеціальної (конкретної) функції в діяльності підприємства / В. Г. Герасимчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 27–32. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36790Досліджено еволюцію теорії і практики маркетингу в Україні, світі, модель "4Р". Проаналізовано функції маркетингу на різних стадіях суспільного виробництва, на підприємствах різної організаційно-правової орієнтації, а також місце маркетингу в системі управління промисловим підприємством. Запропоновано структуру нового підручника "Маркетинг". The Evolution of Theory and Practice of Management in Ukraine and worldwide were investigated. The model "4P" is described. Functions of Marketing at different Stages of Production process, at organizations of different legal and organizational orientation were analyzed. The Place of Marketing in management system at industrial Enterprises is defined. The Structure of a new textbook "Marketing".uaМаркетинг: теорія і практика спеціальної (конкретної) функції в діяльності підприємстваArticle