Стефанович, Тетяна2013-05-212013-05-212012Стефанович Т. Тематичний кросворд як інтерактивний засіб вивчення термінології / Тетяна Стефанович // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 4-ої Науково-практичної конференції, 20–22 листопада 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 118–123. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18739Проаналізовано доцільність застосування кросвордів в навчальному процесі вищої школи. Розглянуто особливості створення кросворду за допомогою модуля JCross програми Hot Potatoes та проблеми його інтеґрації у Moodle. Effectuality of crossword using in higher education is analyzed. Features of Hot Potatoes JCross application for the crossword generation and problems of its integration with Moodle are under consideration.uaкросвордтермінологіявища школаHot PotatoesMoodlecrosswordterminologyhigher educationHot PotatoesMoodleТематичний кросворд як інтерактивний засіб вивчення термінологіїArticle