Судол-Пуш, І.2009-09-042009-09-042008Судол-Пуш І. e-PR public relations в інтернеті / І. Судол-Пуш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 692–696. – Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/664Розвиток інформаційних і крмунікаційних технологій викликав глибокі зміни в багатьох галузях науки та практичній діяльності підприємств, зокрема і у сфері public relations. Описано знаряддя public relations в Інтернеті і вплив комунікаційних технологій на цю сферу маркетингової діяльності. Представлено також роль Інтернету в діяльності public relations, зміни в реляціях між мас-медіа та підприємствами і чинники ефективного e-PR. The development of information and communication technologies causes many changes in various areas of science and areas of companies’ activity, for example public relations actions. The article describes the tools of e-PR, impact of the communication technologies on public relations and the role of the Internet in PR actions. It also depicts modifications in relations between media and companies and requirements of efficient e-PR.e-PR public relations в інтернетіArticle