Саніна, О. Р.Кушнір, Т. М.2013-03-132013-03-132012Саніна О. Р. Маркетингові аспекти рейтингової оцінки вищих навчальних закладів на ринку освітніх послуг України / О. Р. Саніна, Т. М. Кушнір // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 739 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 283–292. – Бібліографія: 15 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/17284Проаналізовано проблематику функціонування ринку освітніх послуг. Значна увага приділена методологічним аспектам аналізу, зокрема з’ясуванню поняття «освітня послуга». На підставі аналізу рейтингової оцінки вищих навчальних закладів України на прикладі навчальних закладів Львова виявлено зв'язок між місцем в рейтингу та ціною на освітні послуги. Рекомендується використовувати рейтингову оцінку, як інструмент позиціювання освітніх послуг. The article is devoted problems of functioning of market of educational services. Considerable attention is spared the methodological aspects of analysis, in particular to finding out of concept «educational service». On the basis of analysis of rating estimation of higher educational establishments of Ukraine on the example of educational establishments of Lviv it is discovered dependence between a place in rating and price on educational services. It is recommended to use a rating estimation as instrument of keeping of educational services.uaосвітній маркетингосвітня послугаоб’єкт освітнього ринкусуб’єкт освітнього ринкурейтинг вищих навчальних закладівeducational marketingeducational serviceobject of educational marketsubject of educational marketrating of higher educational establishmentsМаркетингові аспекти рейтингової оцінки вищих навчальних закладів на ринку освітніх послуг УкраїниMarketings aspects of rating estimation of higher educational establishments are at the market of educational services of UkraineArticle