Шуневич, Б. І.2010-02-022010-02-022009Шуневич Б. І. Тенденції розвитку складових частин організації дистанційного навчання / Б. І. Шуневич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 653 : Інформаційні системи та мережі. – С. 231-239. – Бібліографія: 33 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2301Проаналізовано тенденції розвитку трьох складових частин, необхідних для організації дистанційного навчання у ВНЗ України, а саме: 1) використання віртуальних навчальних середовищ; 2) розроблення дистанційних курсів; 3) підготовки викладацького штату до роботи з новими технологіями навчання. Крім цього, розглянуто використання дистанційних курсів або їх елементів у традиційному навчанні. The article deals with tendency analysis of three component development needed for distance learning organization at Ukrainian higher schools, namely: 1) application of virtual learning environment; 2) distance course development; 3) faculty personnel training for implementation of new teaching/learning technologies. Besides application of distance courses or their elements in traditional learning is considered.uaдистанційне навчаннявіртуальні навчальні середовищадистанційні курсиdistance learningvirtual learning environmentdistance coursesТенденції розвитку складових частин організації дистанційного навчанняArticle