Кабса, Ф.Стороняк-Пальчак, Г.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Кабса Ф. Перспективи рекламного ринку в умовах інтеграції Польщі з Європейським Союзом / Ф. Кабса, Г. Стороняк-Пальчак // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 562–565. — (Формування та оптимізація логістичних систем).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55405Розглянуто стан та перспективи розвитку рекламного ринку в умовах інтеграції Польщі з Європейським Союзом.The present situation and perspectives of advertisement market development during integration of Poland into European Union are analyzed in this article.562-565ukПерспективи рекламного ринку в умовах інтеграції Польщі з Європейським СоюзомArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Кабса Ф., Стороняк-Пальчак Г., 20054338Kabsa F. Perspektyvy reklamnoho rynku v umovakh intehratsii Polshchi z Yevropeiskym Soiuzom / F. Kabsa, H. Storoniak-Palchak // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 562–565. — (Formuvannia ta optymizatsiia lohistychnykh system).