Боярска, ВікторіяВовк, Наталія2023-04-252023-04-252020-05-212020-05-21Боярска В. Інтернет-торгівля як складник електронної комерції: проблеми функціонування в Україні / Вікторія Боярска, Наталія Вовк // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 35–36. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).978-966-941-464-9https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58356As e-commerce grows, a number of companies that want to succeed are trying to operate within this trade. For some, this trend is really effective, but many businesses in the e-commerce market are still experiencing problems. The main obstacles are numerous barriers to the development of e-commerce.35-36ukторгівляпідприємствоспоживачінтернет-торгівлярозвиток електронної комерціїпереваги інтернетторгівліпроблеми інтернет-торгівліІнтернет-торгівля як складник електронної комерції: проблеми функціонування в УкраїніConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20202Boiarska V. Internet-torhivlia yak skladnyk elektronnoi komertsii: problemy funktsionuvannia v Ukraini / Viktoriia Boiarska, Nataliia Vovk // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. — P. 35–36. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).