Новаківський, І. І.Гавран, В. Я.2011-02-022011-02-022007Новаківський І. І. Розвиток глобального маркетингового інформаційного середовища як рушійна сила розвитку курортно-рекреаційної та туристичної галузі України / І. І. Новаківський, В. Я. Гавран // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 286–293. – Бібліографія: 5 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7313Розглядається створення глобальної багатоієрархічної інформаційної структури координування діяльності туристичного та курортно-рекреаційного комплексу в окремих курортних регіонах. Така структура має формуватися на базі чотирирівневого інформаційного середовища. У статті на концептуальному рівні розглядаються завдання, методи реалізації та засоби формування кожного рівня регіонального інформаційного середовища. Article is devoted to creation of global multihierarchical information structure of coordination of activity of a tourist and resort recreational complex in separate resort regions. Such structure should be formed on the basis of the information environment of four levels. In article at a conceptual level the task, methods of realization and means of formation of each level of the regional information environment are considered.uaРозвиток глобального маркетингового інформаційного середовища як рушійна сила розвитку курортно-рекреаційної та туристичної галузі УкраїниArticle