Мощенская, Е. В.2017-09-062017-09-062003Мощенская Е. В. Коммуникационный аспект коммерческо-сбытовой деятельности предприятия / Е. В. Мощенская // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 319–324. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39023Розглянуто дві найважливіші та неподільно пов’язані фази відтворення: комерційно-збутова діяльність підприємства, яка не має змісту без процесу виробництва і передбачає безперебійний характер реалізації товарів, купівлю предметів та засобів праці, інформацію щодо переваг споживачів і динаміці платоспроможного попиту, а також комунікаційні аспекти діяльності підприємства. Trade producing and calculating are two very important and inherently connected production phases. Commercial activities is senseless without the very process of production that presupposes constant character of goods realization, purchases in the sphere of labour subjects and means curriculum, information about сonsumers preferences and payable account dynamics.ruКоммуникационный аспект коммерческо-сбытовой деятельности предприятияArticle