Токарська, А. С.2016-03-292016-03-292015Токарська А. С. Філософсько-правовий підхід до формування майбутнього спеціаліста / А. С. Токарська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Юридичні науки : збірник наукових праць. – 2015. – № 825. – С. 237–240. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/32107У полі зору аналізу сформульовано філософсько-правові сенси підготовки майбутніх фахівців, професійні знання яких відповідають європейським зразкам. Окреслено напрями філософського підходу до формування філософського світобачення своїх завдань викладачами, долучених до цього відповідального процесу. Сформовані професіограмні напрями їхньої діяльності. В поле зрения анализа формулируются философско-правовые сенсы подготовки будущих специалистов, профессиональные знания которых соответствуют европейским образцам. Обозначены направления философского подхода к формированию философского мировоззрения своих задач преподавателями, приобщенных к этому ответственному процессу. Сформированы профессиограмные направления их деятельности. In the analysis of formulated philosophical and legal meanings training future professionals, whose expertise meet European standards. Designated areas philosophical approach to the formation of the philosophical outlook of its tasks teachers attached to this important process. Formed profesiohramni directions of their activities.uaакме фахівцяпрактичний поворотсинхронізація вимог із європейськимиуправлінсько-педагогічна спрямованістьінтелектуальний фаховий дискурсакмэ специалистапрактический поворотсинхронизация требований с европейскимиуправленческо-педагогическая направленностьинтеллектуальный профессиональный дискурсacme specialistpractical turningsynchronization with European requirementsmanagement and teaching focusprofessional intellectual discourseФілософсько-правовий підхід до формування майбутнього спеціалістаФилософско-правовой подход к формированию будущего специалистаPhilosophical and legal approach to the formation of future specialistArticle