Куньч, ЗорянаХарчук, Лілія2023-05-022023-05-022018-06-012018-06-01Куньч З. Використання інтерактивних методів навчання на заняттях з риторики / Зоряна Куньч, Лілія Харчук // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 217–218. — (Психологічна та педагогічна компоненти документно-інформаційної діяльності).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58831This article is devoted to the introduction of interactive learning to study rhetoric in high school. The use of training elements and how it promotes the assimilation of knowledge of rhetoric, development and sustainment of public speaking skills, as well as ensuring the efficiency of the preparation of pertinent specialities are analyzed217-218ukриторикаінтерактивні методи навчаннянавичкириторична майстерністьВикористання інтерактивних методів навчання на заняттях з риторикиConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20182Kunch Z. Vykorystannia interaktyvnykh metodiv navchannia na zaniattiakh z rytoryky / Zoriana Kunch, Liliia Kharchuk // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo : materialy 7-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 17–19 travnia 2018 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2018. — P. 217–218. — (Psykholohichna ta pedahohichna komponenty dokumentno-informatsiinoi diialnosti).