Falencikowski, Т.2012-08-212012-08-212011Falencikowski T. The essentials of competitive business models formation / T. Falencikowski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 83–90. – Bibliography: 29 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13821The aim of the research was to identify the elements of business models. The literature research studies allow us to state that the researchers assume one of three business models formation concepts: creating the value for customers, creating and supplying values, creating,providing and capturing values. Each of these ideas implies the necessity of applying different set of elements. The economic reality if best described by a business model which is based on CROLVS construction. Мета статті -визначити елементи бізнес-моделей. Дослідження літератури свідчить, що дослідники приймають одну з трьох концепцій формування бізнес-моделей: створення вартості для споживачів, створення і споживання вартості, розподіл і споживання вартості. Кожна з цих ідей свідчить про необхідність використання різних елементів. Економічна реальність найкраще описана в бізнес-моделях, заснованих на CROLVS конструкціях.enbusiness modelbusiness model CROLVS structurecreating the value for customersproviding the value to customerscapturing the valuesбізнес-модельструктура бізнес-моделі CROLVSстворення вартості для споживачарозподіл вартості споживачамспоживання вартостіThe essentials of competitive business models formationОсновні елементи формування конкурентних бізнес-моделейArticle