Іванців, Орислава2014-11-032014-11-032014Іванців О. Сугестивні технології створення іміджу / Орислава Іванців // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 138–139. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24777The article focuses on the verbal aspect of suggestion. The main linguistic techniques of suggestion in the sphere of corporate imagemaking are distinguished.uaмовна сугестіялінгвістичні технологіїкорпоративний іміджСугестивні технології створення іміджуArticle