Балик, У. О.2016-03-162016-03-162004Балик У. О. Методологічні аспекти бюджетного контролінгу маркетингових витрат підприємства / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 517 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 16–20. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/31635Наведено основні методологічні аспекти бюджетного контролінгу маркетингових витрат підприємства. Розглянуто методи контролю витрат в маркетингу на основі аналізу нормального розподілу ймовірності виникнення витрат. Запропоновано новий підхід до аналізу відхилень фактичного значення маркетингових витрат від бюджетних величин на основі концепції "6 сігма". The basic concepts and sophisticated methods of marketing budgeting controlling are noted in this article. Most common algorithms and sequence of steps for efficient budgeting controlling under uncertainty conditions are briefly discussed. The new idea how to evaluate the difference between actual and budgeted costs in the marketing on the 6 sigma basis has been proposed.uaМетодологічні аспекти бюджетного контролінгу маркетингових витрат підприємстваArticle