Карпій, О. П.2016-05-272016-05-272015Карпій О. П. Розвиток послуг автозаправних комплексів / О. П. Карпій // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2015. – № 833. – С. 21–26. – Бібліографія: 18 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/32892Розглянуто асортимент товарів та послуг, які пропонуються на автозаправних комплексах на території України, визначено основні групи товарів FMCG, які мають найбільший попит. Охарактеризовано програми лояльності, які пропонують в основних мережах автозаправних комплексів, з метою завоювання клієнта. Сформульовано класифікацію факторів, які впливають на розвиток послуг мережі автозаправних комплексів з позиції стратегії громадської корисності. The article analyzes the assortment of goods and services offered on filling complexes in Ukraine, the main groups of goods FMCG, with the highest demand are determined. Loyalty programs offered by the major networks of filling complexes, in order to gain customers are characterized. The classification of factors that influence the development of filling complexes network services from the position of public utility strategy is formulated.uaавтозаправний комплексмережа автозаправних комплексівпаливостратегія громадської корисностіпослугирозвиток послугfilling comp иlexnetwork of filling complexesfuelpublic utility strategyservicesdevelopment of servicesРозвиток послуг автозаправних комплексівDevelopment services of filling complexesArticle