Яремко, МартаФедушко, Соломія2016-06-222016-06-222016Яремко М. Інформаційний ресурс як ефективний засіб інформаційно-рекламного представництва ресторанного закладу у WWW / Марта Яремко, Соломія Федушко // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 288–289. – Бібліографія: 13 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33430This article considers the information resource as an effective mean of information and advertising representation of restaurant on the Internet.uaресторанний бізнесобслуговуванняІнтернет-представництвоінформаційний ресурсІнформаційний ресурс як ефективний засіб інформаційно-рекламного представництва ресторанного закладу у WWWArticle