Ткаченко, Н. Б.2011-06-082011-06-082001Ткаченко Н. Б. Програма маркетингової товарної політики торговельного підприємства / Н. Б. Ткаченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 436 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 97–100. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/9728Розглянуто питання формування ефективної програми маркетингової політики на прикладі торговельних підприємств, інтеграція товарної політики торговельних і виробничих організацій. In the article are consider questions of shaping an efficient program of marketing policy on the example of trade enterprises; integration of commodity policy of trade and production organizations.uaпрограмамаркетингова політикаПрограма маркетингової товарної політики торговельного підприємстваArticle