Lipowski, М.Angowski, М.2014-02-272014-02-272013Lipowski М. Competitiveness of small grocery stores in poland during the economic slowdown / М. Lipowski, М. Angowski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 96–104. – Bibliography: 18 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23706Economic slowdown influences purchasing behavior of customer in food and grocery stores. Small grocery stores are under pressure from competitors especially in times of economic slowdown. With the crisis, consumer price sensitivity rises. Small grocery shops are a category of retailers in which customers declare the largest decline of purchase frequency. Large stores have improved a number of factors that traditionally were the advantage of small shops. Уповільнення темпів економічного розвитку впливає на купівельну поведінку клієнтів у продуктових магазинах. Малі продуктові магазини знаходяться під тиском з боку конкурентів, особливо у періоди економічного спаду. Поряд із кризою зростає чутливість споживчих цін. Невеликі продуктові магазини являють собою категорію роздрібної торгівлі, в яких спостерігається найбільше зниження частоти закупівель. Великі магазини покращили свій стан, який традиційно був перевагою невеликих магазинів.encompetitive advantageseconomic slowdownbuying behaviorsmall grocery shopsконкурентні перевагиекономічний спадкупівельна поведінкамалі продуктові магазиниCompetitiveness of small grocery stores in poland during the economic slowdownКонкурентоспроможність малих прордуктових магазинів у Польщі під час економічного спадуArticle