Peresadko, GalinaBakastov, Ihor2015-04-162015-04-162013Peresadko G. The characteristic of marketing macro environment of European developing countries and Ukraine for company's marketing activity / Galina Peresadko, Ihor Bakastov // Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 78–79. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et artibus"). – Bibliography: 3 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26991Іn the report the comparative analysis of different European macro-marketing in developing countries and Ukraine. The analysis of the demographic, economic, natural, technological, political and cultural factors. Also the perspectives for Ukraine's marketing macro environment.enmarketing environmentmacro environmentfactorsdeveloping countriesEuropeThe characteristic of marketing macro environment of European developing countries and Ukraine for company's marketing activityArticle