Войтко, С. В.2017-09-062017-09-062003Войтко С. В. Комплексні маркетингові дослідження товарів наукомісткої галузі (на прикладі радіоелектронної апаратури) / С. В. Войтко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 21–25. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38954Розглянуті особливості наукомісткої продукції, наведена послідовність маркетингового дослідження високотехнологічних виробів. Класифіковані проблеми, які визначають підходи до організації процесу дослідження ринку складних наукомістких систем. Запропоновано основні положення організації сервісу радіоелектронних товарів та проаналізовано тенденцію зменшення життєвого циклу цих виробів. The features of high technology products, the sequence of marketing research of highly technological items are considered in the article. Problems that define the approaches to organization to process of the market research of high technology systems are qualified. Basic concept of organization of service of the radioelectronic goods is offered and tendency of reduction of a life cycle of these items is analyzed.uaКомплексні маркетингові дослідження товарів наукомісткої галузі (на прикладі радіоелектронної апаратури)Article