Зарівняк, І. І.2017-09-062017-09-062003Зарівняк І. І. Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємства / І. І. Зарівняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 55–61. – Бібліографія: 8 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38960Охарактеризована маркетингова діяльність як об’єкт ризику. Розкривається сутність поняття “управління ризиком” і місце його в маркетинговій діяльності підприємства. Пропонується модель управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємства. The marketing activity is characterized like on object of risk in the article. The author opens us the essence of conception of risk control and its place in marketing activity of plant. The model of risk control marketing activity of plant is also proposed in this article.uaВихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності підприємстваArticle