Пасічник, ВолодимирШестакевич, Тетяна2016-02-242016-02-242015Пасічник В. Застосування формальних грамматик у моделюванні інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання / В. Пасічник, Т. Шестакевич // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць. – 2015. – № 831. – С. 58–64. – Бібліографія: 19 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/31369Досліджено освітні процеси інклюзивного навчання осіб з особливими потребами. Розроблено методологічні основи формування комплексу інформаційних технологій супроводу набуття освіти особами з особливими потребами. Запропоновано модель інформаційно-технологічного супроводу набуття освіти особою з особливими потребами. The article deals with inclusive educational processes for persons with special needs. The methodological basis for the formation of IT-support of inclusive education for persons with special needs was suggested. The IT-support model of education of persons with special needs was proposed.uaінклюзивна освітаінформаційно-технологічний супровіднабуття освітиособа з особливими потребамиконтекстно-залежна граматикаinclusive educationIT supporteducation for persons with special needscontext-sensitive grammarЗастосування формальних грамматик у моделюванні інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчанняFormal grammars application in modelling оf information technology support оf inclusive educationArticle