Сергієнко, В. І.Шквиря, Н. О.2020-04-272020-04-272018-04-192018-04-19Сергієнко В. І. Маркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку молока та молочних продуктів / В. І. Сергієнко, Н. О. Шквиря // Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, 19–20 квітня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 132–133. — (Економіка: ефективність, раціональність, безпечність).978-966-941-160-0https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/49048132-133ukМаркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку молока та молочних продуктівConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20182Serhiienko V. I. Marketynhove doslidzhennia povedinky spozhyvachiv na rynku moloka ta molochnykh produktiv / V. I. Serhiienko, N. O. Shkvyria // Tsili staloho rozvytku u vitchyznianykh realiiakh: studentskyi pohliad na problemu : tezy dopovidei III Vseukrainskoi studentskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 19–20 kvitnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 132–133. — (Ekonomika: efektyvnist, ratsionalnist, bezpechnist).