Мавріна, А. О.2010-02-192010-02-192009Мавріна А. О. Оцінювання ефективності маркетингових заходів / А. О. Мавріна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 334–341. – Бібліографія: 12 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2500Ідентифіковано сутність маркетингових витрат та підходи до оцінювання їх ефективності. Розглянуто маркетингові витрати з позиції маркетингових інвестицій. Структуризовано існуючі показники оцінювання ефективності маркетингових заходів, виявлено їхні переваги та недоліки.The essence of marketing expenses and approaches to estimation of their efficiency is identified. Marketing expenses from a position of marketing investments are considered. It is defined existing indicators of marketing actions efficiency estimation, their advantages and lacks are found out.uaмаркетингові витратимаркетингові інвестиціїефективність маркетингових витратрентабельність маркетингових інвестиційmarketing chargesmarketing investmentsmarketing effectivenessmarketing ROIreturn on marketing investmentОцінювання ефективності маркетингових заходівArticle