Забурмеха, Є. М.2015-07-142015-07-142014Забурмеха Є. М. Маркетинг страхових інновацій / Є. М. Забурмеха // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 137–141. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29345Розглянуто сутність інновацій та необхідність їх упровадження в діяльність страховиків як інструменту підвищення конкурентоспроможності страхових компаній на ринку страхових послуг. The article describes the essence of innovation and the need to implement them in the activities of insurers as a tool for improving the competitiveness of the insurance companies in the insurance market.uaстрахова компаніяінноваційна діяльністьконкурентоспроможністюinsurance companyinnovationcompetitivenessМаркетинг страхових інноваційInsurance innovation marketingArticle