Kwiatkowski, Cezary2020-03-062020-03-062017-05-182017-05-18Kwiatkowski C. The impact of nonverbal communication on customer’s perceptions of service encounters / Cezary Kwiatkowski // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 18–19 травня 2017 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — С. 205–206. — (Стратегічне управління інноваційним розвитком на макро- і мікрорівні).978-966-941-055-9https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46982205-206enThe impact of nonverbal communication on customer’s perceptions of service encountersArticle2Kwiatkowski C. The impact of nonverbal communication on customer’s perceptions of service encounters / Cezary Kwiatkowski // Ekonomichnyi rozvytok derzhavy, rehioniv i pidpryiemstv: problemy ta perspektyvy : materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh uchenykh, 18–19 travnia 2017 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — P. 205–206. — (Stratehichne upravlinnia innovatsiinym rozvytkom na makro- i mikrorivni).