Думанський, НесторДропа, Мар’яна2013-09-172013-09-172013Думанський Н. Інформаційне забезпечення рекламної продукції ПП «НТА-Незалежне телевізійне агентство» / Нестор Думанський, Мар’яна Дропа // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 238–239. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20824The article deals with the notion of advertising as an independent branch of industry and ways to promote television by means of advertising and its daily impact on potential customers.uaінформаційне забезпеченнярекламасамостійна галузь індустріїпопуляризаціяпросуванняІнформаційне забезпечення рекламної продукції ПП «НТА-Незалежне телевізійне агентство»Article