Лаганін, В. О.2010-03-052010-03-052009Лаганін В. О. Аналіз впливу чинників маркетингового середовища на операторів віконного ринку України / В. О. Лаганін // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 198–206. – Бібліографія: 10 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2736Комплексні дослідження товарних ринків і оцінка впливу маркетингового середовища на окремих суб’єктів мають важливе значення в управлінні маркетинговою діяльністю. Наведено результати аналізу змін і тенденцій маркетингового середовища, у якому діють суб’єкти віконного ринку. Виявлено вплив головних чинників макросередовища на маркетингову діяльність операторів ринку. Визначено перспективи подальшого розвитку віконного ринку України. Complex researches of the commodity markets and estimation of influence of the marketing environment on separate subjects play the important role in management of marketing аctivity. In article the results of the analysis of changes and tendencies of the marketing environment in which the operators of the window market operate are given. Influence of primary factors of macroenvironment on marketing activity of operators of the market is revealed. Prospects of the further development of the window market of Ukraine aredetermined.uaдослідження товарних ринківвплив маркетингового середовищаresearches of the commodity marketsinfluence of the marketing environmentАналіз впливу чинників маркетингового середовища на операторів віконного ринку УкраїниArticle