Романишин, Юлія2016-06-102016-06-102015Романишин Ю. Інформаційно-комунікаційні технології у маркетинговій діяльності ІТ-організацій / Юлія Романишин // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 36–37. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33123It is considered the usage of information and communication technologies in marketing of organizations. The peculiarities of marketing activity of IT-companies are defined. The marketing activity of IT-company "Softjourn. Ukraine" conducted through online communities with the use of Internet-technologies is analyzed in the article.uaІТ-організаціяінформаційні продукти і послугиінформаційні технологіїмаркетингова діяльністьонлайн-спільнотиІнформаційно-комунікаційні технології у маркетинговій діяльності ІТ-організаційArticle