Домарадзька, Г. С.Гладун, Т. М.2013-03-132013-03-132012Домарадзька Г. С. Проблеми та перспективи розвитку українських підприємств на засадах франчайзингу / Г. С. Домарадзька, Т. М. Гладун // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 739 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 88–94. – Бібліографія: 13 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/17258Проаналізовано проблеми та досліджено перспективи розвитку вітчизняних підприємств на засадах франчайзингу. Розроблено послідовність реалізації франчайзингової стратегії. Зроблено висновки про можливість практичного застосування рекомендацій та отриманих результатів. The article deals with the problems and perspectives of development of Ukrainian enterprises on the ground of franchise. The author develops the sequence of applying of the strategy of franchise. The conclusions about the practical usage of the results gained and recommendations are made.uaфранчайзингфранчайзерфранчайзіфраншизакомерційна концесіяпідприємництвостратегіяторгова маркаметоди аналітичного планування та прогнозуванняfranchisefranchiserfranchiseecommercial concessionentrepreneurshipstrategybrandmethods of analytical planning and predictingПроблеми та перспективи розвитку українських підприємств на засадах франчайзингуProblems and perspectives of development of ukrainian on the bases of franchiseArticle