Литовченко, І. Л.Новошинська, Л. В.2011-02-012011-02-012007Литовченко І. Л. Стратегічні маркетингові рішення в Інтернет-маркетингу / І. Л. Литовченко, Л. В. Новошинська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 594 : Логістика. – С. 258–264. – Бібліографія: 8 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7306Розглянуто необхідні умови ефективного функціонування підприємств у новій віртуальній економіці. Визначено моделі бізнесу в межах Інтернету під впливом глобалізаційних процесів на світовому ринку. Досліджено основні маркетингові підходи в Інтернеті й особливості їхнього застосування. Розглянуті стратегічні рішення щодо визначення мережної готовності підприємства для бізнес-входження в Інтернет. Рекомендовано для українських підприємств стратегічні рішення щодо визначення лідерства, керівництва, компетентності та технологічності з метою розвитку високоефективного Інтернет-бізнесу. The necessary conditions of effective functioning of enterprises in the new virtual economy are given a consideration. New business models in the measures of Internet, which are under influence of globalization processes of the world market, are determined. The main marketing approaches in the Internet and particularities of their applying are researched. Strategic decisions connected with determination of the net readiness of an enterprise for the business entering to the Internet are given a consideration. Strategic decisions concerning leadership, management, competence and technology determination targeted on developing of highly-effective Internet-business are recommended.uaСтратегічні маркетингові рішення в Інтернет-маркетингуArticle