Демків, Я. В.Юрків, А. Р.2015-07-142015-07-142014Демків Я. В. Трансформація сутності та процесу розроблення маркетингової стратегії у сучасних ринкових умовах / Я. В. Демків, А. Р. Юрків // Управління інноваційним процесом в Україні: налагодження взаємодії між учасниками : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, MIPU–2014, 22–23 травня 2014 р., Львів : до 170-річчя Національного університету «Львівська політехніка» та 70-річчя кафедри менеджменту організацій / Національний університет “Львівська політехніка”, Громадська академія наук, Республіка Польща, Львівська обласна рада, Львівська обласна державна адміністрація. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 189–190. – Бібліографія: 5 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29344uaТрансформація сутності та процесу розроблення маркетингової стратегії у сучасних ринкових умовахArticle