Дубодєлова, A. B.2018-11-152018-11-152002Дубодєлова A. B. Принципи та процедури ефективного планування маркетингу на промисловому підприємстві / A.B. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 162–166. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/43081На підставі аналізу теоретичних положень і зарубіжного та вітчизняного практичного досвіду визначено методологічні основи ефективного маркетингового планування на промисловому підприємстві. On the basis of the conducted analysis of theoretical positions and as well as foreign and domestic practical experience the methodological basis of effective marketing planning on industrial firm is defined.ukПринципи та процедури ефективного планування маркетингу на промисловому підприємствіArticle© Дубодєлова A. B., 2002162–166658.8