Строцюк, Ю. В.2013-05-212013-05-212010Строцюк Ю. В. Сутність та значення позитивного іміджу для підприємства / Ю. В. Строцюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 243–248. – Бібліографія: 19 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18766Розглянуто сутність та значення застосування позитивного іміджу для підприємства. Особливу увагу приділено структурі та характеристиці її елементів, обґрунтовано доцільність створення позитивного іміджу підприємства. Наведено фактори, які впливають на внутрішній клімат компанії. Запропоновано заходи щодо формування позитивного іміджу підприємства. The essence and significance of applying of the positive image for the enterprise is scrutinized in the article. The special attention is paid to the structure and description of its components, the expediency to create an enterprise positive image is grounded here.uaіміджімідж підприємствакорпоративний іміджпозитивний іміджнегативний іміджвнутрішній іміджзовнішній іміджрепутаціяimageenterprise imagecorporate imagepositive imagenegative imageinternal imageexternal imagereputationСутність та значення позитивного іміджу для підприємстваArticle