Дубодєлова, А. В.2017-04-242017-04-242001Дубодєлова А. В. Модель системи управління маркетингом на підприємстві: структурно-функціональний підхід / А. В. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 425 : Проблеми економіки та управління. – С. 244–247. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/37579Запропоновано структурно-функціональний підхід до моделювання системи управління маркетингом, який забезпечує комплексність і цілеспрямованість процесу проектування (удосконалення) організації маркетингової діяльності на підприємстві. The structural functional approach to modeling of operation marketing system is proposed, which secures combined and goal-directed process of project ( improvement) of marketing activity organization at the enterprises.uaМодель системи управління маркетингом на підприємстві: структурно-функціональний підхідArticle